İş

ServiceNow, verimli model dağıtımı için NVIDIA AI mikro hizmetlerinden yararlanıyor

SAN JOSE, Kaliforniya – Dijital iş akışı çözümlerinde lider olan ServiceNow (NYSE: NOW), NVIDIA’nın NIM çıkarım mikro hizmetlerinin kullanımı yoluyla büyük dil modellerinin (LLM’ler) dağıtımını ve geliştirilmesini geliştirmek için yapay zeka alanında önde gelen bir güç olan NVIDIA ile işbirliğini genişletti. Bu hamle ServiceNow’u, kurumsal sektördeki üretici yapay zeka (GenAI) uygulamalarına daha verimli ve ölçeklenebilir bir yaklaşım sağlamayı amaçlayan bu hizmetlerden yararlanan ilk platform sağlayıcılarından biri olarak konumlandırıyor.

NVIDIA GTC konferansında yapılan duyuruda NIM, NVIDIA’nın LLM’lerdeki çıkarım süreçlerini iyileştirmek için tasarlanan yeni GenAI mikro hizmetler paketinin bir bileşeni olarak tanıtıldı. ServiceNow, NIM’i şirketin GenAI deneyim platformu Now Assist gibi alana özgü uygulamalar için özelleşmiş Now LLM’lerine dahil etmeyi planlıyor. NIM’in entegrasyonunun, ServiceNow’un müşteri kullanım durumlarının daha geniş bir yelpazesinde üretken yapay zeka kullanımının genişlemesini kolaylaştırması bekleniyor.

ServiceNow Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Bill McDermott, ortaklığın teknolojik inovasyon ve büyümeyi destekleme potansiyeline dikkat çekerken, NVIDIA’nın kurucusu ve CEO’su Jensen Huang, GenAI’nin iş ve teknoloji ortamları üzerindeki dönüştürücü etkisini vurguladı. ServiceNow ve NVIDIA arasında Mayıs 2023’te başlayan işbirliği, şimdiden AI Lighthouse gibi girişimlere ve Telekomünikasyon Hizmet Yönetimi (TSM) için Now Assist gibi sektöre özel çözümlere yol açtı.

Ortaklık ayrıca Hugging Face ve Big Code Community gibi diğer teknoloji kuruluşlarıyla kod üretimi için açık erişimli bir LLM ailesi olan StarCoder2 gibi projelerde işbirliğini de içeriyor. NVIDIA’nın kendisi de BT operasyonlarını geliştirmek için ServiceNow’un Now Assist’ini benimseyerek teknolojinin pratik faydalarını ortaya koydu.

ServiceNow, GenAI entegrasyonu sayesinde önemli ölçüde dahili maliyet tasarrufu ve üretkenlik artışı sağladığını, olay saptırma oranlarında ve kod oluşturma kabulünde kayda değer iyileşmeler olduğunu bildiriyor. Şirketin üretken yapay zeka portföyüne devam eden yatırımları, işletmelerin GenAI’nin avantajlarını çeşitli departmanlara yaymasını, etkisini ölçeklendirmesini ve yapay zeka yatırımlarından elde edilen getirileri hızlandırmasını amaçlıyor.

Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu